duminică, 1 mai 2011

Tie ti-am daruit inima mea...Alina ♥



Alina este my best friend - surioara si prietena mea cea mai buna,cea care ma asculta atunci cand am nevoie si imi da sfaturi si ma cearta atunci cand n-am dreptate. E un suflet curat , care stie sa te scoata din momentele cele mai grele ,care iti spune in fata ceea ce simte fara sa te minta si face tot ce poate sa te simti fericita. ♡

Este acea persoana care iti apare in viata atunci cand te astepti mai putin si care iti transmite energia,bucuria si iubirea ei neconditionata.Esti cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat in ultimele clipe din viata mea si care ma binedispune de fiecare data cand am momente mai putin bune.

Iti multumesc pentru ceea ce esti TU,pentru ca ma asculti mereu . Iti multumesc pentru sfaturile tale si pentru ca , desi nu ma ai langa tine ,esti alaturi de mine.

TU si numai TU esti cea careia merita sa-i dau inima mea , stiind ca in orice moment nu ma vei rani si stiu ca nu ma vei dezamagi orice ar fi!!!

Te ador si te iubesc neconditionat surioara mea,prietena mea cea mai buna - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ esti fluturasul meu ce roieste in jurul meu , de acolo de unde esti TU si pana aici unde sunt EU!!! ♡


Tu numai tu,
Mereu alaturi oriunde vei fi!
Zambeste atunci cand ti-e greu,
Eu sunt alaturi de tine mereu!!! ♡ for you

See you soon-very soon...

Un comentariu: